Kerkgang en corona vanaf 25 februari geen beperkende maatregelen

Wij zijn verheugd u mee te kunnen delen dat er vanaf vrijdag 25 februari geen beperkende maatregelen meer gelden voor het kerkelijk leven. Zo komen o.a. de verplichte anderhalve meter afstand en de mondkapjesplicht te vervallen. Voelt u zich natuurlijk vrij om wèl een mondkapje te dragen. Opgave voor de dienst en voor de crèche is ook niet meer nodig. De garderobe is ook weer in gebruik. Handen schudden wordt nog steeds afgeraden, hetgeen inhoudt dat ook de collectezakken nog niet terugkomen.
De collecte blijft voorlopig bij de uitgang. Natuurlijk kunt u ook digitaal uw bijdrage overmaken. We zijn blij en dankbaar met alle versoepelingen en hopen dat velen op zondag de weg naar de kerk weer zullen
vinden.