Versoepelingen

Graag willen we u op de hoogte brengen van de extra versoepeling die we doorvoeren. Tijdens de wijkkerkenraadsvergadering van 28 juni is besloten dat we de richtlijnen van de landelijke kerk volgen m.b.t. de corona versoepelingen. Dat betekent dat vanaf zondag 4 juli het dragen van een mondkapje niet meer verplicht is in de Heul en de kerkzaal. Daarnaast mogen we weer alle liederen volop meezingen.

De 1,5 meter afstandsregel blijft nog wel van kracht en daarom blijft aanmelden noodzakelijk. We kunnen maximaal maar 60 volwassenen gemeenteleden en gasten uitnodigen, buiten de mensen met een taak. Vanaf woensdag kunt u zelf digitaal reserveren voor de zondag, via meevieren.nl/pgjohanneskerk.
Voor wie geen computer heeft kan bellen met Appie de With op donderdagmorgen tussen 10.00 en 12.00 uur op 0183-512924.

Heeft u vragen, dan horen we dat graag.
De kerkenraad