Paasontbijt

Date(s) - 01/04/2018

De Heul

Categorieën

Op Eerste Paasdag – dit jaar zondag 1 april en dat is geen grap! – houden we weer met elkaar een paasontbijt voor de kerkdienst in de grote zaal van De Heul. Bij dit paasontbijt is iedereen, van jong tot oud, van de geregelde kerkganger tot de ongeregelde, van harte welkom. Met het ontbijt beginnen we ’s morgens om half negen. Er is ook een kinderprogramma: eieren zoeken in de kerk. Wanneer u zeker weet, dat u komt is het voor de organisatie fijn dat dit bekend is. Digitaal kunt u zich aanmelden door een berichtje naar het e-mailadres [email protected]. Voor wie niet in de gelegenheid verkeert om te mailen hangen er vanaf zondag 4 maart ook intekenlijsten in de Johanneskerk. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. U komt toch ook!