Hemelvaartsdag 26 mei: Bezinnings- en ontmoetingswandeling (8.00 uur) en korte viering (10.00 uur)

PROMOTIEFILM
Dit jaar willen we de Hemelvaartsdag (26 mei) op een andere manier vieren dan andere jaren. Om 8 uur s’ ochtends willen we namelijk bij de Heul vertrekken voor een gezamenlijke wandeling, waarbij er ruimte is voor ontmoeting en bezinning. Bij regen willen we de ontmoeting en bezinning binnen laten plaatsvinden. De wandeling is ongeveer 5,3 km. Gezinnen met kinderen kunnen ook met deze wandeling meedoen. Voor de kinderen zullen er onderweg een aantal leuke opdrachten zijn. Rond half 10 hopen we dan bij de Johanneskerk terug te zijn en met elkaar koffie/thee/limonade te kunnen drinken. Aansluitend is er om 10.00 uur in de Johanneskerk een korte viering, die geleid zal worden door ds. Klaas Jelle Faber en ds. Mirna Visschers. Een ieder die wil meewandelen kan zich opgeven bij de predikanten (Mirna: 0621570756 of Klaas Jelle: 0657303677; mail: [email protected]). Ook mensen die niet meewandelen, zijn uiteraard voor de viering uitgenodigd. Daarvoor hoeft u zich niet op te geven.
LET OP: VANWEGE NOODZAKELIJKE TECHNISCHE VERNIEUWING ZAL DE VIERING OP HEMELVAARTSDAG NIET WORDEN UITGEZONDEN!