Hoe ziet verandering er voor jou uit?

Op woensdag 22 februari begint de veertigdagentijd. Deze periode duurt tot 5 april, wanneer we het feest van de opgestane Heer vieren. In deze tijd zal er Open Kerk zijn, op de donderdagmiddagen tussen 14.00 en 16.00 uur, gecombineerd met een tentoonstelling. Een tentoonstelling van foto’s door u, door jou genomen.

Het thema is: ‘Verandering’.
Om een idee te geven volgen hier een paar voorbeelden: denk bijvoorbeeld aan de vier seizoenen, gebouwen die veranderen of verdwijnen, mensen jong en oud, het ontpoppen van een vlinder of het opengaan van een bloem. Alles waar u, waar jij een verandering, een beweging in ziet. Laat het zien in één of twee foto’s.

De foto’s kunnen ingeleverd worden bij Els de With, Kwakernaat 5, of digitaal aanleveren op whatsapp 06-33372425 of e-mail: [email protected]
Uiterste inleverdatum is maandag 13 februari.

We hopen op heel veel foto’s

Commissies Open kerk en Contactmiddag