Intrededienst zondag 17 oktober om 14.00 in de Grote kerk

Op zondagmiddag 17 oktober om 14.00 uur is de verbintenis en intrede dienst met het echtpaar ds. Mirna Visschers & ds. Klaas Jelle Faber. We vieren dat in de Grote kerk, zodat er voldoende ruimte is voor iedereen. Als we met gepaste afstand en de banken om en om gebruiken, is er meer dan voldoende ruimte voor onze hele gemeente om hierbij aanwezig te zijn. Een dubbel feest na anderhalf jaar met veel beperkingen ten aanzien van kerkbezoek.

U bent van harte uitgenodigd voor deze dienst van verbintenis en intrede.

Kaart meenemen
Graag willen wij Mirna en Klaas Jelle een warm welkom geven binnen onze gemeente. Het is helaas niet mogelijk om na afloop van de dienst hen de hand te schudden. Daarom willen wij u vragen om een kaart mee te nemen naar de dienst met een persoonlijke boodschap voor onze nieuwe predikanten. Het zou leuk zijn als u een foto van uzelf op de kaart plakt, zodat ze gelijk een gezicht bij uw naam hebben. Bij binnenkomst zal er een mand klaarstaan om de kaart in te doen. Aan het einde van de dienst worden de kaarten aan het echtpaar overhandigd.

Kerkauto
Als u niet op eigen gelegenheid naar de kerk kunt komen, neem dan contact op met Floor Schep. Hij is bereikbaar via telefoonnummer: 06 – 23910177.

Livestream: U kunt de dienst ook live volgen via ons eigen YouTube kanaal Johanneskerk -Gorinchem.

De ochtenddienst om 10.00 in de Johanneskerk komt op deze zondag te vervallen.