Johanneskerk doet mee aan NL -doet

Omdat wij als Johanneskerkgemeente er graag willen zijn voor de omgeving waarin we wonen, doen we dit jaar mee aan NL-doet. NL-doet wordt ieder jaar georganiseerd door het Oranjefonds om mensen te stimuleren vrijwilligerswerk te doen. Ook voor ons als kerk zijn vrijwilligers heel belangrijk, maar wij doen mee, omdat we Gods liefde voor mensen en voor Gorinchem willen laten zien in wat we doen.

Op zaterdag 11 maart willen we samen met andere belangstellenden, zwerfvuil opruimen in de wijken rondom de Johanneskerk. We verzamelen om 10.00 uur bij de Johanneskerk en drinken eerst samen een kop koffie/thee, waarna we om 10.30 uur gewapend met afvalgrijpers en afvalzakken de wijk intrekken. Als u handschoenen heeft, wilt u die dan meenemen?

We eindigen rond 12.00 uur bij de Johanneskerk met een lekkere kop soep. Het is fijn als we ongeveer weten hoeveel mensen er komen. U kunt zich opgeven bij Corrie Sterk, [email protected], via de website van het oranjefonds, via de NL-doet of via de intekenlijsten in de hal van de Johanneskerk.