Kerstbrunch

Door corona heeft het gezellig samen eten op Eerste Kerstdag een aantal jaren niet plaatsgevonden, maar op 25 december staat er een kerstbrunch gepland! Dit jaar wil de diaconie van de Johanneskerk dit graag met het Leger des Heils samen doen. Deze kerstbrunch wordt dan gehouden in het gebouw van het Leger des Heils aan de Nicolaas Pieckstraat 43-45. In het kader van het project ‘Een warme deken voor Gorinchem’ staan de deuren van dit gebouw namelijk ook met kerst open! De kerstbrunch is voor alle leeftijden en begint om 13.00 uur. Dus als u een gezellige invulling zoekt voor de Eerste Kerstdag, dan kunt u zich voor deze kerstbrunch opgeven bij Corrie Sterk, via de email: [email protected]. Er ligt ook een inschrijflijst in de Johanneskerk. U kunt worden gehaald en thuisgebracht als u geen vervoer heeft.