Nieuws melden op de website Johanneskerk?

Steeds meer mensen weten de website van Johanneskerk te vinden en/of laten nieuws op de website plaatsen. Daar zijn wij erg blij mee! Het is de moeite waard om de website te bekijken en te blijven volgen wat er op de website gebeurt. Regelmatig worden er nieuwe berichten geplaatst. Heeft u nieuws voor op de website? Dan kunt u deze sturen naar [email protected]. Nico Baalbergen, Corrie Sterk en Hanneke Blom zorgen er met elkaar voor dat het wordt geplaatst. Of u kunt gebruiken maken van het formulier op de website. U vindt het formulier onder het kopje boven aan de pagina Actueel/ Nieuws melden?. Het emailadres kunt u ook gebruiken als u niet met uw foto op de website wilt en dit nog niet hebt doorgegeven. Overigens is het natuurlijk altijd mogelijk om een foto waar iemand problemen mee heeft weer te verwijderen. Maar zulke situaties voorkomen we liever!