Op de hoogte van de activiteiten op ons YouTube-kanaal!

Als u zich heeft geabonneerd op ons YouTube kanaal blijft u op de hoogte van alle geplaatste opnames van kerkdiensten en andere activiteiten.
Ons kanaal is rechtstreeks te vinden via https://www.youtube.com/channel/UCRlS_b-8HIFs3dfvVshdSuA

Abonneren YouTube-kanaal
Heeft u geen Google- / Gmail-account dan moet u die eerst aanmaken.
Als u met de computer wilt abonneren, open de browser en surf naar www.YouTube.com.
Klik rechtsboven op Inloggen en log in met een Google-account. Misschien staat u standaard al ingelogd elke keer als u naar de website van YouTube toe gaat.

Als u met de app wil abonneren open dan de YouTube-app en log in met uw account als dat nog niet gebeurd is.
We gaan nu op zoek naar het kanaal van de Johanneskerk. Klik bovenin op Zoeken, typ ‘Johanneskerk Gorinchem’ en druk op de Enter-toets.
Bovenin ziet u een ronde foto met de omschrijving “Johanneskerk – De Heul Gorinchem”. Zoals op de foto hieronder. Zoekt u deze anders op in de zoekresultaten.
Klik op de rode knop Abonneren bij het kanaal.

U bent nu geabonneerd op het kanaal van de Johanneskerk.