Open kerk december 2022

Tijdens de adventsperiode in de maand december is er weer Open Kerk. Op donderdagmiddag, 8 en 15 december is de kerk weer open van 14.00 – 16.00 uur. U, jij kunt weer binnen lopen om een kaarsje te branden, even stil te zijn en om koffie te drinken en elkaar te ontmoeten. In dezelfde periode kunt u ook de beelden van Jeanne van Dijk – Gerritse bewonderen. Ook is er de mogelijkheid om deel te nemen aan een activiteit, aanvang rond kwart voor drie. Omdat het waarschijnlijk te koud is in de kerk zijn de activiteiten in zaal 7/8.

8 december: Advent is een tijd van Hoop. Veel mensen hebben een voorwerp wat hen iedere keer weer hoop geeft of doet denken aan een hoopvol moment. Neem een voorwerp van hoop mee en vertel ons uw/jouw hoopvolle verhaal! Ook speelt Nico Blom adventsliederen en u kunt gezellig meezingen!

Op 15 december zal Hanneke Blom uit de adventskalender van de PKN een onderwerp behandelen.

De adventsperiode wordt afgesloten met de kerstviering van het Contactwerk op 21 december.

Namens de Open Kerk en Contactwerk van harte welkom!