Reserveren voor bijwonen kerkdienst

Beste gemeenteleden, kerkgangers,

Voorlopig zijn beperkingen nog lang niet van de baan. We hopen en bidden dat tegen de zomer onze diensten weer op de normale wijze gehouden kunnen worden. We moeten voorlopig rekening houden met de nodige restricties. Het is belangrijk dat we elkaar vasthouden, op elkaar betrokken zijn en blijven (om het met de woorden van ons jaarthema te formuleren) en onverminderd naar elkaar omzien.

Vanaf elke woensdag kunt u zelf digitaal reserveren voor de zondag, via deze link: meevieren.nl/pgjohanneskerk. Reserveren is verplicht. U wordt gevraagd uw naam, mailadres en telefoonnummer door te geven. Die gegevens zullen we delen met de GGD indien dat vereist zou zijn in verband met een contact onderzoek. Na 3 weken worden de gegevens uit de systemen van de aanbieder verwijderd. Een gebruiksplan is per mail beschikbaar via de scriba en aanwezig in de kerk. Daarnaast verzoeken wij iedereen om in de kerk na de zegen te blijven zitten en wachten op aanwijzingen voor vertrek.