Veertigdagentijdproject ‘Ben je klaar voor het feest?’

Vanaf zondag 6 maart volgen we het veertigdagentijdproject van Kind op Zondag. Als gemeente leven we toe naar het grote feest, maar zijn we daar klaar voor? Wat moet er gedaan worden om ons voor te bereiden op dit feest?
Samen met de kinderen bekijken we elke week een vlag die aan een vlaggenlijn wordt bevestigd en zo een slinger zal vormen, want wat is een feest zonder slingers?
Om het niet alleen een feest voor iedereen te maken, maar ook van iedereen wordt ook u gevraagd een vlaggetje bij te dragen in de komende weken.

Vele vlaggen vormen één slinger
Wilt u uw vlaggetje bijdragen aan de slinger in de kerk? In de kerk liggen vlaggen (op A4 formaat) klaar.
Neemt u er gerust één mee!
Op de vlag kunt u iets zetten dat we meenemen op weg naar het feest. Dit kan een teken van hoop zijn van verwachting of inkeer, maar ook iets vrolijks. Het kan een woord, gedicht of lied zijn dat in u opkomt, maar ook een afbeelding, symbool of wat dan ook. U kunt dit schrijven, tekenen, schilderen, knippen en plakken.
Kortom: laat u inspireren op weg naar Pasen en deel het op een vlag.
In de komende weken kunt u de vlag meenemen naar de kerk en ophangen aan de vlaggenlijn. We hopen dat de slinger de gehele kerkzaal zal sieren. Helpt u mee?